Inschrijvingen

Aanmelden voor schooljaar 2024-2025 in het gewoon basisonderwijs Hasselt

Voor de inschrijvingen voor het schooljaar 2024-2025 werken ALLE basisscholen* van Hasselt met een gezamenlijk digitaal aanmeldsysteem voor het gewone basisonderwijs (* uitgezonderd buitengewoon basisonderwijs).

Je kan je kind digitaal aanmelden tussen dinsdag 27 februari (9 u) tot en met dinsdag 19 maart 2024 (16 u).
Klik hier om je aan te melden.

Nadat alle aanmeldingen verwerkt zijn, ontvang je ten laatste op 26 maart 2024 een e-mail met alle informatie over je toegewezen school. Vervolgens ga je je kind tussen maandag 22 april (9 u) en maandag 13 mei 2024 (16 u) definitief inschrijven op school.
Mis deze periode niet, want na deze periode vervalt je gereserveerde plaats!

Is je voorkeurschool volzet? Dan krijg je automatisch een plaats op de wachtlijst van de school.

Heb je de aanmeldingsperiode gemist? Dan kan je vanaf 23 mei 2024 (9 u) je kind inschrijven in de Hasseltse basisscholen waar nog plaats vrij is. Contacteer de school om na te gaan of er nog plaats is of kijk op www.naarschoolinvlaanderen.be.

Heb je nog vragen?
Contacteer dan de school of neem contact op met dienst Flankerend Onderwijsbeleid via 011 23 97 36 of onderwijs@hasselt.be.